Een blik vooruit…
Het einde van het korfbalseizoen is opnieuw aangebroken. Sinds de oprichting is KC Boomse jaar na jaar blijven groeien, zowel sportief als naast het veld. Daar zijn we bijzonder trots op.
Afgelopen seizoen behaalde onze kernploeg een knappe tweede plaats, zowel in de zaalcompetitie als in de veldcompetitie. Een resultaat dat de inzet, het enthousiasme en de teamspirit van onze spelers en trainers beloont.
Om verder te bouwen aan deze positieve evolutie werd, in overleg met de spelersgroep, beslist om volgend seizoen te starten met een A- en B-ploeg. Hiermee willen we iedereen de kans geven om zich optimaal te ontwikkelen en het plezier in het korfbalspel te blijven beleven.
Daarnaast blijft KC Boomse volop investeren in de uitbouw van de jeugdwerking en de recreantenwerking. Of je nu graag wilt kennismaken met korfbal, je eerste stappen wilt zetten of al ervaring hebt: iedereen is welkom in onze club.

Naast het sportieve luik organiseren we doorheen het jaar ook tal van eigen activiteiten en nemen we deel aan externe evenementen. Deze activiteiten versterken de verbondenheid binnen onze club en ondersteunen tegelijkertijd onze clubwerking.
Als bestuur vinden we het belangrijk dat elk lid zich thuis voelt bij KC Boomse. Daarom zetten we elke dag in op een warme, familiale sfeer waarin respect, plezier en samenhorigheid centraal staan.
Samen bouwen we verder aan de toekomst van KC Boomse. We kijken alvast uit naar een nieuw seizoen vol sportieve uitdagingen, mooie momenten en nieuwe gezichten!
Wil jij deel uitmaken van onze korfbalfamilie? Neem gerust contact met ons op of kom eens langs tijdens een training. Iedereen is welkom!
Voor nieuwe spelers vanaf 6 jaar start de training op 14 augustus.
